Vadovaujantis LR Gyventojų pajamų mokesčio įstatymu, kiekvienas mokesčių mokėtojas gali paskirti paramos gavėjo statusą turinčiai ne pelno siekiančiai organizacijai iki 1,2% pajamų mokesčio sumos, sumokėtos per metus.
Prašymą gyventojas turi pateikti nuo sausio 1 d. iki gegužės 1 d. apskrities Valstybinei mokesčių inspekcijai.
Kaip pateikti prašymą?
- Prisijunkite prie Elektroninės deklaravimo sistemos
- Viršutiniame meniu pasirinkite „Paslaugos“ –> „Deklaruojantiems pajamas ir turtą“ (kairiajame meniu) –> „Pateikti dokumentą“ –> „Pildyti portale“.
- Užpildykite FR0512 formos laukelius:
1 Asmens kodas
2 Telefonas
3V Vardas
3P Pavardė
4 Adresas
5 Mokestinis laikotarpis – 2024 m.
6S Pažymėti
E1 Gavėjo tipas – 2
E2 Paramos gavėjo identifikacinis numeris (kodas) – 302485345
E3 Nepildomas
E4 Prašoma pervesti pajamų mokesčio dalis (procentais) – iki 1,2%
Svarbu: Jei pagal GPMĮ nuostatas Jūs privalote mokesčių administratoriui pateikti metinę pajamų mokesčio deklaraciją, prašymą nustatytu laiku turite pateikti kartu su deklaracija.
Jei turite klausimų, kreipkitės į mus el. paštu info@vienaseima.lt arba bendruoju tel. +37068488043.
Dėkojame už Jūsų geranoriškumą